אל-הר זכתה להיות קבלן מבצע של פרויקט Infinity Park ברעננה

בשנת 2022 רעננה תקפוץ מדרגה.

פרויקט “אינפיניטי פארק” של החברות ריט 1 וס.ע.ן זהב צובר תאוצה: שלב החפירה ודיפון קרוב לסיום וכעת נבחר קבלן מבצע – חברת אל-הר זכתה במכרז של הפרויקט הגדול ברעננה. פארק ההייטק Infinity Park ישתרע על פני 150,000 מ”ר ובמרכזו מגדל בגובה של 30 קומות ו-17 מעליות כשבכל קומה כ-2,000 מ”ר. בניית השלד מוערכת בכ-150 מיליון שקל. אכלוס הבניין צפוי להיות בשנת 2022 וכבר עכשיו חברות הייטק רבות מנסות להבטיח את מקומן בפרויקט האטרקטיבי. אל-הר היא חברה מובילה בעלת יכולת ביצוע מוכחת לבנייית רבי קומות יוקרתיים ברמת גימור גבוהה כמו למשל הפרויקטים “עזריאלי שרונה” או “אמות אטריום”.

ההצלחה הגדולה של הפארק נובעת בעיקר מהמיקום שלו בצומת רעננה עם נגישות תחבורתית גבוהה.

הפארק מחובר ישירות לתחנת הרכבת “רעננה דרום” שפועלת היום כחלק מרכבת פרברים ובחודשים הקרובים תחובר לקו תחנות הרכבת של הרצלייה ותל-אביב וכך הנסיעה להרצלייה תהיה 7 דקות בלבד ולתל-אביב 15 דקות בלבד. בנוסף, הפרויקט מחובר לארבעה צירי תנועה מרכזים: כביש 6, כביש 531, כביש 4 איילון וכביש 20 וסמוך לתחנת האוטובוסים המרכזית של כפר-סבא.

המיקום הנוח והמרכזי בצומת רעננה מאפשר פתרון לאוכלוסיות ערי השרון המתאפיינות בריכוז גבוה של עובדי הייטק כמו רעננה, כפר סבא, הוד השרון, הרצליה, תל מונד, אבן יהודה ועוד. אזורים אלו נהנים מתנופת בנייה למגורים ומושכים אליהם זוגות צעירים משכילים ומבוססים, שדורשים יותר ויותר נוחות ופארקי תעסוקה נגישים בקרבת אזור המגורים. נגישותו התחבורתית של הפארק, תאפשר לחברות השוכנות בו לגייס ביעילות עובדים המתגוררים בתל אביב והסביבה.

נטלי מרשל, הבעלים של חברת מרשל – שיווק אסטרטגי בשיווק נדלן מניב, שמשווקת את הפארק: “Infinity Park הוא הפארק הנגיש ביותר מבחינה תחבורתית באזור המרכז והוא מספק מענה מקצה אל קצה למגוון הצרכים של העובדים והחברות בכל היבטהפארק יעניק חוויה של אקוסיסטם גדול עם אינסוף אפשרויות ויכלול גם מלון עסקים, חדר כושר, מרכז כנסים ומיני אמפי תיאטרון”.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: פרויקט הענק “אינפינטי פארק” בן 30 קומות, המיזם הראשון שאישרתי 4 חודשים בלבד לאחר כינסתי לתפקיד, ממשיך להתקדם במהירות. אנו מברכים על בחירת הקבלן והמעבר לשלב השני של הפרויקט. רעננה צומחת בתחום ההייטק והפכה לאזור ביקוש מרכזי גם בזכות תשתיות התחבורה שאנו מקדמים בתוך העיר ובמעגלים סביב”.

Infinity Park משתרע על פני 55 דונם ובנייתו מורכבת ממספר שלבים: בשלב הראשון יוקם מגדל אייקוני בארכיטקטורה חדשנית בן 30 קומות והוא יכלול כ-58,000 מ”ר (בכל קומה ייבנו 1,900–2,100  מ”ר). המגדל תוכנן על ידי משרד האדריכלים הגדול בישראל יסקי-מור-סיון שנתן את הדגש על סביבת עבודה, חדשנית, מתקדמת אורבנית ונוחה. במקביל נבנים בפארק כ-10,000 מ”ר נוספים הכוללים מסחר, פנאי ובילוי. החלק השני של הפארק שמשמש כיום כקמפוס אמדוקס ישופץ ויהפוך ל- Infinity Campus ובנייןInfinity Plaza , ובו קומות גדולות ומרווחות שמיועדות לחברות גדולות ובוגרות. שתי חברות כבר הצליחו לשריין מקום בפרוייקט: Ness טכנולוגיות (10,000 מ”ר) ומיינדספייס (6,000 מ”ר).

מחוץ למשרדים העובדים יהנו מפארק של 6 דונם של שטחים ירוקים בעיצובו של אדריכל הנוף הבריטי, John Hyland, ממשרד האדריכלים Hyland Edgar Driver, החתום על מבחר פרויקטים מרהיבים כמו הפארק של המשחקים האולימפיים בלונדון 2012, טרמינל 5 בהיתרו בלונדון, נמל התעופה הבינלאומי במומביי ועוד פרויקטים משמעותיים בדובאי וסינגפור.

אודות אל-הר הנדסה ובניין

חברת הנדל”ן הקבלנית מקבוצת קרדן פועלת משנת 1991 והיא בעלת יכולת ביצוע פרויקטים ברמת גימור גבוהה. לאל-הר סיווג קבלני המאפשר לה פעילות בהיקפים בלתי מוגבלים והיא הקימה בתי-חולים, מבני תעשיה, מבני משרדים, נדל”ן מסחרי ומגורים. לחברה התמחות מיוחדת בהקמת מבנים רבי קומות כדוגמת עזריאלי שרונה (המגדל הגבוה בארץ), עזריאלי המרובע, פרויקט אמות-אטריום, מגדל קריסטל, מגדל דיסקונט, מגדל קרדן, מגדל סקיי טאואר ועוד רבים.
אודות ריט 1 (REIT1)

ריט 1 היא קרן הנדל”ן המניב הראשונה והגדולה בישראל. הקרן, בהובלתם של שמואל סייד ודרור גד, הוקמה בשנת 2006 ורשמה מאז צמיחה מרשימה, תוך שהיא רוכשת נכסים איכותיים בפיזור סקטוריאלי רחב. בבעלות הקרן 42 נכסים מניבים, בהיקף של 500,000 מ”ר ובשווי של כ-5 מיליארד שקל.

אודות ס.ע.ן זהב

ס.ע.ן זהב בשליטת משפחות גנות, נגה וגולד, הינה חברה יזמית-קבלנית, הפעילה בשוק הנדל”ן המקומי מזה כ-30 שנה ומתמחה בבניית מבני תעסוקה, מסחר, מלונאות ומגורים. החברה מדורגת כיום בצמרת חברות הייזום והבנייה הפרטיות בישראל – בבעלותה קרקעות לבניה באזורים מתפתחים ומרכזיים בהיקף של כ-250,000 מ”ר אותם היא מפתחת. במהלך שנות פעיל

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות