בשורה לתושבי שכונת נווה זמר!

בתום תהליך ממושך בהובלת אגף ההנדסה בעירייה, הודיע משרד התחבורה על אישורו לכניסת קו תחבורה ציבורית רציף לשכונה, שישרת את התושבים ויעבור בצירים המרכזיים בשכונה

כניסת הקו, המהווה המשך מסלולו של קו 54 של מטרופולין, תתאפשר לאחר השלמת הקמת צמתי תנועה ראשיים בשכונה, זאת, ללא תחנת קצה, כמענה לצורכי התושבים, ובמהלך שבוצע תוך שקיפות ודיאלוג עימם.

בהמשך לתהליך מתמשך בהובלת ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, ואגף ההנדסה בעיר, מול משרד התחבורה, מודיעה עיריית רעננה על אישור משרד התחבורה להסדרת תחבורה ציבורית רציפה לאלפי תושבי שכונת נווה זמר, זאת מבלי שתוקם בשכונה תחנת קצה.

התחבורה הציבורית תתאפשר הודות לאישור הארכת מסלולו של קו  – 54 של מטרופולין וכניסתו לשכונה,  לאחר השלמת הקמת הצמתים המלאים ברחובות וייצמן-נעמי שמר ווייצמן -אהוד מנור, המאפשרת הסטת מסלול הקו לתוך השכונה. הקו ישרת את תושבי השכונה בכ- 3,500 יח”ד, שעד כה נעדרו שירותי תחבורה ציבורית, ויהווה מענה ומעבר הקו בצירים המרכזיים בתוך השכונה– וייצמן-אהוד מנור- דרך פרס (העוקף הצפוני) נעמי שמר וחזור.

הפרויקט הושלם תוך שקיפות מלאה ובתהליך דיאלוג עם תושבי השכונה, וכמענה לצורך שהביעו לתחבורה ציבורית רציפה בשכונה, אולם ללא קיומה של תחנת קצה בלב השכונה המסבה לטענתם פגיעה באיכות חייהם.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: “המהפכה התחבורתית ברעננה ממשיכה לשאת פירותיה, ואנו ממשיכים ומרחיבים את ערוצי הגישה לעיר וממנה, הן בסלילתם של כבישים מתקדמים והן בשיפור ערוצי התנועה והרחבת צירי התחבורה הציבורית בעיר, תוך התאמה להרחבת העיר וצמיחת השכונות החדשות בה. אני מודה למשרד התחבורה על שיתוף הפעולה הפורה למען התושבים, ולאגף ההנדסה על המאמץ והתכנון המתקדם, שהובילו להשלמת המהלך לרווחת התושבים”.

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות