המשכן למוסיקה ואמנויות רעננה בעונה חדשה ומרעננת של תרבות איכותית קרוב לבית

המשכן למוסיקה ואמנויות רעננה בעונה חדשה ומרעננת של תרבות איכותית קרוב לבית

בימים אלה החלה ההרשמה לעונת המנויים החדשה של המשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה, המציעה שלל תכנים איכותיים של תרבות במיטבה. מנויי המשכן ייהנו ממבחר מופעים מוסיקליים, מופעי בידור, סטנד אפ, הצגות לילדים, הרצאות, ואירועים נוספים המתאימים לכל גיל.

רוני קובן יגיע למשכן בסדרה חדשה וייחודית בארץ, בה ייפגש עם מובילי דעה ומשפיענים בחברה הישראלית לשיחה אינטימית ומרתקת.

בין מגוון האירועים והמופעים שיתקיימו במשכן ניתן למצוא את הסדרה המוצלחת “פסקול הישראלי“, שתפתח עונה שישית של מפגשים מרתקים וביצועים אקוסטיים ייחודיים בהנחיית יואב קוטנר, במהלכה תבלוט השתתפותם של דני בסן, לאה שבת, מרגלית צנעני ואפרים שמיר.


דני בסן, צילום אילן בשור

למשכן יגיעו בעונה זו סולני האופרה הישראלית באריות מפורסמות מתוך אופרות ולהיטי זמר עברי, בהגשה ייחודית ומרגשת של המנצח דודי זבה . 

תיאטרון היידישפיל יעלה על הבמה שלוש הצגות מוסיקאליות, האנסמבל הקולי הישראלי יופיעו עם 5 קונצרטים מרתקים, כולל אירוח של יוני רכטר וכן ביצוע מופע ייחודי של א-קפלה מלהיטי וולט דיסני לכל המשפחה.


יוני רכטר, קרדיט צילום אריאל בשור

זו השנה הרביעית שהתזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד תגיע למשכן ב- 4 קונצרטים מרגשים עם מיטב הפייטנים והאורחים.

תימשך הסדרה המוצלחת “מקומות קסומים בעולם” בו נטייל סביב העולם בלי לזוז מהכיסא, הסדרה סוקרת מקומות קסומים בעולם, בשילוב של הרצאות ומופעים מוסיקאליים.

השנה נחגוג ימי הולדת למיטב האמנים במסגרת סדרת ערבי הזמר העברי המוצלחים של האחים אסנר, בהשתתפות: ששי קשת, יורם טהרלב, עוזי פוקס ולהקת הסיקסטיז, רבקה מיכאלי ודפנה דקל.

עבור הילדים מציע המשכן הצגות ומופעים איכותיים באמצע השבוע ובימי שבת בבוקר, עם מיטב האמנים והתיאטראות לילדים, כולל אורנה פורת, המדיטק ועוד. בין ההצגות שיועלו על הבמה: הקסם של מוצארט, טרופותי, מחסן השטוזים של דתיה, חנן הגנן, ענן על מקל ועוד.

חיים ברוידא, ראש העיר: “אני מזמין את כל תושבי העיר להגיע וליהנות מעונה נוספת של העשרה תרבותית וממגוון רחב ואיכותי של תכנים ומופעים שמתקיימים במשכן למוסיקה ואומנויות, אשר עולים בקנה אחד עם רוחה של רעננה, עיר שוחרת תרבות ואומנות”.

למידע נוסף, לרבות פרטים על הנחות ועדי עובדים וארגונים, גמלאים, סטודנטים, חיילים ועוד, ניתן להיכנס לאתר המשכן למוסיקה ואמנויות www.mishkanraanana.com או בטלפון – 09-7464036 / 8864*

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות