טקס זיכרון עירוני לחללי תאונות הדרכים תושבי העיר

עיריית רעננה קיימה היום (ב’) טקס זיכרון עירוני לחללי תאונות הדרכים תושבי העיר ובמרכזו מיצג פרחים מרגש להנצחתם

הטקס הינו חלק מפעילויות שבוע הבטיחות בדרכים,

שמטרתו הפחתת 50% היפגעות חמורה בתאונות עד שנת 2030

עיריית רעננה, קיימה הבוקר (ב’) טקס זיכרון עירוני לזכרם של תושבי העיר שקיפחו את חייהם בתאונות דרכים. הטקס התקיים במעמד ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, גלי שחר אפרת, משנה לראש העיר, ומחזיקת תיק הבטיחות בדרכים, שניר זיידל, מנכ”ל הרלב”ד, וכן בני המשפחות השכולות.

להנצחת הנופלים הציבה העירייה מיצג מיוחד של עשרות פרחים ולצידם שלטים עם ברקודים, שסריקתם מעלה מידע אודות החללים, כפי שמופיע באתר ההנצחה האינטרנטי הייעודי שהקימה העירייה.

הטקס הינו חלק ממגוון תכנים ופעילויות שהתקיימו בעיר במסגרת ציון שבוע הבטיחות, כולל תוכניות לימוד במערכת החינוך העירונית, פעילויות הסברה לתושבים ועוד, כחלק מהמאבק העירוני בתאונות בדרכים המתקיים לאורך כל השנה בהובלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים בשיתוף הרלב”ד. בלב הפעילויות בשבוע זה עמדה התוכנית הלאומית לבטיחות בדרכים, שמטרתה הפחתה ב – 50% של היפגעות חמורה בתאונות בדרכים עד שנת 2030.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: “אנו ברעננה פועלים במלוא המאמצים, במאבק מתמיד לכל אורך השנה, על מנת להעמיק את המודעות בקרב תושבי העיר לחשיבות השמירה על כללי הבטיחות והזהירות בדרכים. אני מכריז מעל במה זו על החלטתי להקים גלעד לזכר החללים בעיר, וכי נמשיך ביתר שאת בפעילויות ההסברה, החינוך וההנצחה העירוניות המוקדשות לנושא”.

גלי שחר אפרת, משנה לראש העיר, ומחזיקת תיק הבטיחות בדרכים: “נוכחתי כי יחידת הניהול האפקטיבית ביותר במלחמה בתאונות הדרכים היא לא אחרת מאשר הרשות המוניציפלית. אני קוראת לממשלת ישראל להגדיל את תקציבי הבטיחות בדרכים לרשויות המקומיות, להאציל סמכויות ולתת לנו לעשות את מה שאנחנו הכי טובים בו – לנהל את העיר ולשמור על חיי התושבים שלנו”.

קרדיט צילום: לירן שמש

משפחות ששכלו את יקיריהם תושבי העיר בתאונות דרכים ושמעוניינים לקחת חלק במיצג הפרחים לזכר החללים, מוזמנים ליצור קשר עם רונית בטלפון: 09-7610853.

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות