נפתחה סדרת הקורסים והסדנאות ביד לבנים רעננה

איך לא לאבד את הזיכרון, מגלים את קוריאה, סינית ועוד!

היכל התרבות יד לבנים שברעננה משיקה שנה חדשה עם מגוון רחב של קורסים והרצאות שנבחרו בקפידה, על מנת לספק חווית למידה מעניינת, מעשירה ומרתקת.

לצד קורסים ותיקים וטובים, יופיע השנה בהיכל מרצים חדשים בתחומי התמחות שונים ומגוונים כגון: בתחום הרפואה – היכרות עם צמחי מרפא ברפואה המודרנית עם פרופ’ זהרה יניב והרצאה בנושא שמירה על הזיכרון מאת ד”ר יוסי חלמיש. בקורסי תנ”ך תיערך היכרות עם ספרי הכתובים בהנחיית הרב בני לאו, ומפי יוסי נינוה נראה את ספר התנ”ך ממבט אחר.

בקורסי תרבויות עולם ייערך מסע חוויתי בערים קסומות בעולם בהדרכת יואל שתרוג, נכיר את דרום וצפון קוריאה מפי גליה דור ונחשף לתרבויות עולם מבעד לעדשת המצלמה בסדרת “תרבויות בראי הקולנוע”.

על פסיכולוגיה במבט חדשני תספר ענת זפרני ופרופ’ אבשלום אליצור ייקח אותנו למסע מרתק אל עולם החלומות ונפש האדם.

בתחומי המוסיקה נתלווה לד”ר רז יצחקי בסיפורו של הג’ז, פסקול של המאה ה- 20 ולעולם הרגשי הסוער והמוחצן של האופרה נחשף בהנחייתה של ניצה יולביץ בסדרת פניני אופרה. בנושאי מדע ואסטרונומיה יציגו פרופ’ עילם גרוס את “מאחורי הקלעים” של האישים שבזכות המצאותיהם הצליחו להיכנס לדפי ההיסטוריה ואילן מנוליס יגלה את נפלאות היקום.

אורן נהרי יספר את סיפורן של נשים שנאבקו כנגד כל הסיכויים בסדרת “המין החזק”, ומשה חרמץ על “אנשים עושים היסטוריה מתוך החשיכה”.

כמו-כן יתקיימו סדנאות צילום בהנחיית יואל שתרוג, קורס סינית למתחילים וקליגרפיה (אומנות משיחת המכחול הסינית) בהנחיית ליאנג שיו, סדנת ביבליותרפיה בהנחיית לילי עטר ופתירת תשבצי הגיון בהנחיית לילי דיין.

למידע נוסף, לרבות פרטים על קורסים נוספים, ניתן ליצור קשר בטל. 09-7610546 או באתר קולטיקט  tickets.raanana.muni.il 8864*

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות