עיריית רעננה: אחוזה בלב התושבים!

בעקבות הצלחת אירועי אחוזה שלי, יוצאת עיריית רעננה בהגרלה חדשה בקרב קהל המבלים והרוכשים ברחוב אחוזה בעיר, במסגרתה יוגרל מינוי שנתי זוגי לקריית הספורט והנופש בעיר!

בהמשך להצלחת אירועי אחוזה שלי ברעננה, בעקבותיה בחרו רבים מתושבי העיר לערוך קניותיהם ברחוב ולהיכלל בהגרלת טיסה זוגית לחו”ל, יוצאת בימים אלו עיריית רעננה בהגרלה חדשה מקרב הרוכשים ברחוב אחוזה, המציעה לזוכים בה מינוי זוגי שנתי לקריית הספורט והנופש בעיר.

בהגרלה מוזמנים להשתתף תושבי העיר, שיבצעו רכישה באחת החנויות ברחוב אחוזה, החל מה- 27.9 ועד ה-4.11, בסכום העולה על 100 שקלים. על מנת להיכלל בהגרלה, יש להצטלם אם שקית הרכישה על רקע מיצגי אחוזה שלי ולהעלות את התמונה לפייסבוק בתיוג #אחוזה שלי, ולמלא באתר העירוני את טופס הרישום המקוון להגרלה.

המיזם, בהובלת המרכז לחדשנות ויזמות רעננה בשיתוף עם רשות הספורט העירונית, הוא תוצר של ההיענות הגבוהה שהביעו תושבי העיר לאירועי אחוזה שלי מתוך רצון להמשיך להעניק להם חוויית בילוי ורכישה מהנה ברחוב, תוך אפשרות להגרלת מינוי לקריית הספורט והנופש בעיר המציעה בריכה עירונית מתקדמת, מתקני כושר חדשניים, חוגים ועוד.

למידע נוסף, ולתקנון ההגרלה, יש לפנות לאתר העירוני www.raanana.muni.il

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות