פאולה רוזנברג בהרצאתה: “דימוי גוף חיובי בעידן הרשתות החברתיות”

עיריית רעננה מארחת את פאולה רוזנברג בהרצאתה: “דימוי גוף חיובי

בעידן הרשתות החברתיות”

ההרצאה תתקיים במשכן למוסיקה ואומנויות, ביום א’ 12.12.21 בשעה 20:30

עיריית רעננה תארח את פאולה רוזנברג בעיר, עם הרצאתה הפופולרית “דימוי גוף חיובי בעידן הרשתות החברתיות”, שתתקיים במשכן למוסיקה ואומנויות, ביום א’ 12.12.21 בשעה 20:30.

בהרצאה, שמתקיימת ביוזמת “המרכז להורות ומשפחה” והנהגת ההורים העירונית, תעלה רוזנברג סוגיות ושאלות חשובות וביניהן; כיצד הרשתות החברתיות משפיעות על התזונה ועל הבריאות שלנו, איך משפיעים הפוטושופ והמראות “המושלמים” על הדימוי העצמי שלנו, האם אנחנו ההורים, פוגעים בדימוי העצמי של ילדינו, מבלי לשים לב, איך נותנים דוגמה אישית חיוביות ועוד.

 

בהרצאתה מסבירה פאולה כיצד הרשתות החברתיות משפיעות על התזונה ועל הבריאות שלנו, איך משפיעים הפוטושופ והמראות “המושלמים” על הדימוי העצמי שלנו, האם אנחנו כהורים, פוגעים בדימוי העצמי של הילדים, מבלי לשים לב, אלו מסרים חשוב ללמד בכל בית, ומהם המשפטים שאסור לעולם לומר לילד/ה שלך לגבי גופם.

ה”מרכז להורות ומשפחה”, אשר מפעילה עיריית רעננה במכללה העירונית, נפתח מתוך הבנה בצורך המתגבר של ההורים להעשיר את תחום ההורות, ולקבל תשובות על השאלות המעסיקות אותם במציאות המורכבת של חיי היום יום כדי להגיע להורות מיטבית, נעימה ומאושרת.  המרכז מציע מגוון פעילויות, כולל הרצאות, סדנאות, וייעוץ פרטני.

 

פאולה רוזנברג, קרדיט צילום: שי פרנקו

ההרצאה תתקיים במשכן למוסיקה ואומנויות, רחוב הפלמ”ח 2, רעננה. להזמנת כרטיסים ניתן לפנות למוקד קול-טיקט: 8864* או באתר tickets.raanana.muni.il

 

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות