תוכנית שבילי האופניים ובטיחות בדרכים ברעננה

בזמן שפקידי משרד התחבורה עסוקים במלחמתם בעירייה סביב נושא הנת"צ, העירייה מקדמת פרויקט של שבילי אופניים בעיר במקביל לתוכנית למאבק בתאונות הדרכים בדגש על אופניים חשמליים

חלק גדול ממערכת הבחירות בעיר עסקה בנושא הנת”צ. אצל לא מעט תושבי רעננה גם נושא הבטיחות בדרכים עם דגש על נושא האופניים החשמליים וסלילת שבילי אופניים גם בא לידי ביטוי.

אחרי קצת יותר מחצי שנה מאז נכנס ראש העיר לעובדתו יחד עם חברי מועצה חדשים, נראה שהטיפול בנושא מתחיל לקרום עור וגידים.

בתקופה האחרונה הצהיר חיים ברוידא על כך שעובדים בעירייה על קידום פתרונות תחרותיים חדשים. המטרה היא לקדם פתרונות תחבורה ציבורית יעילה (ללא קשר לנת”צ) וסלילת שבילי אופניים לצורך חיבור של מוקדי העיר השונים: השכונות ואזורי המסחר.

המטרה בסופו של דבר היא לאפשר למקסימום רוכבים להגיע ממקום למקום באמצעות שבילי אופניים חדשים מתוך הבנה שיותר ויותר תושבים יבחרו לרכב על אופניים כשהם מתניידים בעיר.

במסגרת תכנון הפרויקטים אשר מיועדים לרחוב קרן הייסוד ולרחוב וייצמן, מקיימת העייריה מפגש תושבים אשר מעוניינים להיות שותפים לקבוצות דיון יחד עם ראש העיר, מהנדס העיר ומתכנני הפרויקט – המפגש יתקיים ביום שני, 29.7 בשעה 19:00 במרכז המבקרים בבית יד לבנים.

במקביל לפעילות שבילי האופניים, העירייה הכריזה על תוכנית פעולה למאבק בתאונות הדרכים בעיר בשיתוף חברת “אמדוקס”, משרד החינוך, הרשות הלאאומית לבטיחות בדרכים ועמותת “אור ירוק” עם התמקדות בנושא רכיבה בטוחה על אופניים חשמליים.

מטעם הדוברות בעירייה נמסר: “עיריית רעננה רואה חשיבות גדולה להסברה והדרכה לילדים בנושא מניעת תאונות דרכים, ופועלת רבות בתחום זה. שיתוף הפעולה הייחודי בין הגופים השונים נועד לגיבוש תוכנית יצירתית ומעניינת, שתגביר את המודעות לבטיחות בדרכים לילדים בכל הגילאים.

התוכנית תועבר בהתאמה לילדים בכל מוסדות החינוך בעיר ומשלבת הרצאות, סימולטור לאופניים חשמליים, סרטוני וידאו ועוד.

תושבים אשר מעוניינים להתנדב ולהצטרף למאבק בתאונות הדרכים, מוזמנים לפנות למטה העירוני לבטיחות בדרכים, בטלפון – 09-7610853 או במייל [email protected]“.

סעו בזהירות!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות