תכניות העשרה חינוכיות בשיתוף חברות ההייטק הפועלות בעיר

ילדי רעננה יוכלו להיחשף לעולמות ההייטק בשילוב עם חברות הייטק הפועלות בעיר.

המרכז לחדשנות ויזמות רעננה ואגף החינוך, יוצאים בימים אלו בשורת תוכניות חינוכיות בשיתוף חברות ההייטק הפועלות בעיר, להעשרתם הטכנולוגית והמדעית של ילדי העיר.

התוכניות נרקמו בהתאמה לצורכי התלמידים ומערכת החינוך ובהלימה לתחומי העניין והידע העדכניים ביותר בתחום המדע וההייטק.

ראש העיר רעננה חיים ברוידא: “רעננה עיר שצועדת בחזית הטכנולוגיה. שמחים ומברכים על יציאתן לדרך של תוכניות הלימוד הייחודיות בתחומי המדע והטכנולוגיה, המתאפשרות הודות לשיתוף הפעולה הפורה שלנו עם חברות ההייטק והמדע הפועלות בעיר.  בטוח שתלמידי העיר, הנחשפים לתכנים העדכניים ביותר ולעבודה ישירה עם מיטב המוחות ומתוך התנסות אישית, יזכו לחוויית למידה משמעותית ופורצת דרך, שתצמיח את הדור הבא של מובילי החדשנות הטכנולוגית בארץ”.

בין התוכניות שכבר מיושמות בעיר, ניתן לציין את תכנית “קוד קלאב” במסגרתה לומדים תלמידי בית הספר ביל”ו תכנות וכתיבת קוד במשרדי חברת ARM, בהובלת מנטורים שהינם מהנדסים בכירים בחברה. בנוסף,  כחלק משיתוף הפעולה עם חברות ההייטק בעיר, התקיים באחרונה באשכול פיס בעיר האקתון עירוני לתלמידי חטיבות הביניים בנושא ערים חכמות, ובו הרצאתה של חן שגיב מנכ”לית SAGIV-TECH בתחום הבינה המלאכותית בפתולוגיה.

כן צפויות לצאת לדרך בשבועות הקרובים תכנית לקידום בנות חטיבות הביניים בעיר במקצועות הטכנולוגיה, באמצעות מפגשים במשרדי חברת HPE ובהובלת מהנדסים ובכירי החברה;

תכנית שתיישם חברת Beyond security  לאיתור חוקרי אבטחת מידע, המיועדת לתלמידים לקראת גיוסם  לצה”ל; הרצאות בהובלת בכירי חברת  SAGIV-TECH לתלמידי החטיבות והתיכונים בתחום הטכנולוגיה והבינה המלאכותית, כמו גם עידוד למידה עצמאית בתחומי המתמטיקה והתכנה;  תוכניות ליווי מגמת הרפואה בתיכון בשיתוף בית החולים אסותא ושיתוף פעולה עם חברת Planet Chef לשילוב תלמידי תיכון אוסטרובסקי בקורס קונדיטוריה המשלב למידה והתנסות. כמו כן נרקם שתוף פעולה עם האוניברסיטה הפתוחה, במסגרתו ילוו מנטורים בתי ספר ברחבי העיר בעולמות תוכן מגוונים.

חברות בינלאומיות מובילות נוספות הפועלות במתחמי התעסוקה וההייטק בעיר, נמצאות בתהליך בנייה של שתופי פעולה בתחום החינוך לקראת שנת הלימודים הקרובה, במטרה להרחיב את המיזם ולאפשר לתלמידים נוספים לזכות בתכנים טכנולוגיים מעשירים.

בתמונות: תלמידי בית הספר ביל”ו במהלך מפגש ללימוד תכנות וכתיבת קוד במשרדי חברת ARM

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות