הדרך ל- City Portal רעננה

מהרגע הראשון ש- City Portal נולדה, היה ברור שרעננה תהיה אחת הערים הראשונות שנגיע אליה.

מהרגע הראשון ש- City Portal נולדה, היה ברור שרעננה תהיה אחת הערים הראשונות שנגיע אליה.

מעבר לאהבה לעיר ולאין ספור הזכרונות בכל פינה בעיר, כל ביקור בקבוצות הפייסבוק השונות הבהיר כמה רעננה זקוקה לפתרון כמו City Portal.

העבודה על City Portal רעננה החלה לפני כארבעה חודשים ובמסגרתם ביצענו מיפוי מלא לעיר, לעסקים השונים, לחנויות, למסעדות וכמובן לצרכי התושבים שהם המשתמשים שלנו.

איך נולד הרעיון ל- CityPortal? לאחר שנים רבות בעולם הסטארט-אפים וחברות תקשורת, בשנים האחרונות אנו עוסקים בשיווק דיגיטלי כשברקע אנו עוסקים ביזמות דיגיטלית.

האתגר שלנו בכל פורטל שאנו מעלים הוא בריכוז של מידע על העיר – חלק מהמידע קיים כיום ואפילו נוח להשגה וחלק אינו קיים ואינו נגיש. במקביל, כולנו מכירים את הכמות הבלתי נתפסת של שאלות שנשאלות בקבוצות הפייסבוק השונות של רעננה על עסקים, בעלי מקצוע, חנויות, מסעדות ועוד ובהתאמה את מבול התגובות הזהות שעולות בהתאמה לקבוצות בכל יום מחדש.

שאלתי את עצמי, מה היה קורה אם היה מקום שמרכז את כל השאלות הללו ומספק תשובות וכך במקום לראות 20 פעם ביום את השאלה “מי עושה לק ג’ל” בקבוצות השונות עם אותן 20 תשובות, היינו לוקחים את זה למקום אחד שבמציג את אותן תשובות וחוסך את החיפוש.

שיחקנו עם הרעיון, הבנו מה חסר, מה צריך לארגן ולאחר המון ניסוי וטעייה, בלילה מרגש ב- 15 באוקטובר, 2017 הבנו את כל מה שהיה לנו חשוב להבין ויצאנו לדרך! במשך חצי שנה של נכנסו לתהליך של מחקר ואפיון, דיברנו עם תושבים, בנינו, שינינו, אספנו מידע אין סופי ובמקביל פיתחנו את הפלטפורמה.

ולפני כשנה בתאריך 14.5.2018 עלה הפורטל הראשון בישראל – במהלך השנה הזו הוא הפך להיות בן בית בישוב קדימה צורן כאשר מעל 50% מהמבוגרים בישוב (18+) קוראים בפורטל בכל חודש חדשות, מתעדכנים על אירועים, מוצאים בעלי מקצוע, חנויות ומסעדות ומקבלים את כל המידע שהם זקוקים לו למקום אחד.

 

אז מה תמצאו בפורטל? החלק הראשון של הפורטל – מרכז מידע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על העיר – מתי מפנים זבל, אנשי קשר בעירייה, גני משחקים בעיר, מגרשי ספורט, איפה יש בנק קרוב, בתי כנסת וכל מה שאתם צריכים לדעת על רעננה.

כמובן שחשוב לנו שתהיו מעודכנים ולכן יש לנו קטגוריה של חדשות במסגרתה נביא לכם חדשות על רעננה ובכל חודש נבצע ראיונות עם האנשים שעושים את העיר.

לוח האירועים היה מהחלקים שהבנו את הערך שלהם רק לאחר שסיימנו לעבוד עליהם – מקום אחד שיאפשר לכם לראות את כל האירועים בעיר בצורה מסודרת ועל פי תחומי עניין (ילדים, מוסיקה, תאטרון וכו’).

כמי שמכירים מקרוב יחסית, את עולם הדיגיטל בסביבת הנדל”ן, חשבנו שיהיה נכון ליצור עבור רעננה מקום שמציג את כל נכסי הישוב בצורה מרוכזת. תוך כדי תנועה, הוספנו את האפשרות לתושבי הישוב להעלות בעצמם בצורה פשוטה נכסים למכירה והשכרה.

לוח מודעות ברור שצריך במסגרת פרויקט שכזה, ואנו מאפשרים לתושבי העיר להעלות מידע ללוח המודעות בצורה נוחה לפי תחומים שונים.

חלק בעלי המקצוע ועסקים היה החלק הראשון שהיה לנו ברור כיצד הוא יראה ומה הוא יכיל – הוא יתן מענה כולל לאותן שאלות אין סופיות שנשאלות בכל יום מחדש בקבוצות אודות בעלי מקצוע. החלק שאנחנו מאד גאים בו הוא הדרך שבה נאספו בעלי המקצוע – הרשימה היא אותנטית וכוללת המלצות של תושבים ובכך היא שומרת על “סטריליות” של נותני שירות באזור רעננה שהומלצו ע”י תושבי העיר. נכון לכתיבת כתבה זו, הרשימה כוללת מעל 1,000 בעלי מקצוע במעל 200 קטגוריות ויאפשרו לכם למצוא בעלי מקצוע ועסקים כמעט בכל תחום שתחפשו. לא מצאתם? כתבו לנו ונוסיף את התחום.

חלק החנויות והאוכל כלל המון עבודת רגליים וביקור פיסי בכל העיר – די מדהים לגלות כמה מסחר יש סביבנו וכמה עסקים מעולים היו לנו מתחת לאף ולא ידענו עליהם עד שלא הסתובבנו.

גם בחלק זה, היינו קצת פחות שגרתיים ובחלק האוכל, חשבנו שיהיה נחמד אם תוכלו לבחור את סוג האוכל שאתם רוצים ותוכלו למצוא את כל המקומות שמכורים את סוג האוכל בלחיצת כפתור.

נכון לכרגע, הפורטל כולל מעל ל- 400 חנויות ומעל ל- 100 מסעדות בעיר.

לקראת ההשקה של City Portal רעננה הוספנו קטגוריה של זוכרים במסגרתה ננציח את תושבי העיר שהלכו מאיתנו ואת “תורמים בקהילה” שמרכז את כל המידע שצריך עבור תרומה בקהילה.

בשבועות האחרונים התחלנו בתהליך השקה שקטה של City Portal – חלקכם פגשו את הפורטל לראשונה כשחיפשו בגוגל מגוון מונחים בגוגל, חלקכם במסגרת פגישות איתנו בהם הצגנו לבעלי עסקים את המוצר, חלק בעזרת קידום ממוקד שעשינו לצורך בדיקות שונות וכעת City Portal רעננה יוצא לאוויר ואמור לשנות את החיים שלכם, מהיום.

אנחנו בצד שלנו נעשה מה שצריך בשביל לשמור על הפורטל מעודכן ואיכותי, אך אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל מחשבה, בקשה, הערה והארה – ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected] או באמצעות טופס צור קשר.

תודה ובהצלחה לכולנו!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות