מרכז קהילתי חדש בנווה זמר

בקרוב ממש, איכות החיים של תושבי השכונה תשתפר פלאים!
איך היא תשתפר וכמה זה קרוב? כל התשובות כאן 😊

בעוד מספר ימים בתאריך ה- 17/10/21 המרכז הקהילתי של נווה זמר עתיד להיפתח!

נפגשנו עם נעמה ורדי, מנהלת מחלקת מרכזי תרבות ופנאי בעיריית רעננה ועם חגי בן יהודה, מנהל המרכז, במטרה לקבל מידע אודות המרכז הקהילתי.

אז ככה…המרכז החדש בנווה זמר הוקם ברחוב וילנסקי 15 רעננה. הצורך בהקמת המרכז נוצר מתוך כמות התושבים בשכונה ורצון העיריה למתן מענה לבקשת התושבים להעניק שירותי פנאי וקהילה בקרבת מקום. המרכז יפעיל פעילות מגוונת לכל הגילאים מגיל לידה ועד מבוגרים לרבות ליווי התפתחותי, בית לנשים בחופשת לידה, מעגל אימהות, חוג התעמלות לילדים, קפוארה, גי’ גיטסו, קראטה, קיקבוקסינג, אגרוף תאילנדי וקלאסי, סייף, גודו, תיאטרון ומחזות זמר, סייבר והייטק, בלט ומחול יצירתי ע”י שלוחה של המרכז למחול רעננה, פילאטיס, אימון פונקציונלי, יוגה אשטנגה ועיצוב הגוף.

המרכז מכיל 5 חדרי סטודיו המעוצבים באופן אסתטי ופונקציונלי, המאובזרים בכל הציוד הנלווה שיש בו צורך להפעלת החוגים.

 

פיתוח התחביבים והעשרה הם כלי משמעותי לאיכות חיים וחווית הצלחה בכל הגילאים ועל כן המרכז שם דגש על מענה בתחומי תוכן שונים ומגוונים. חשיבות מירבית היא ליצור בית לתושבים ויצירת קהילה ואירועים קהילתיים. המרכז יקיים אירועים קהילתיים במהלך השנה בשיתוף תושבי השכונה כדי לבנות קהילה משמעותית ופעילה המרגישה משמעותית מעורבת ושייכת למקום.

בתקופה הקרובה יוזמנו תושבי השכונה למעגל חלימה בו יציפו את הרצונות והחלומות שלהם כדי שהמרכז ייתן מענה לצרכי התושבים.

חגי בן יהודה ינהל את מרכז קהילתי נווה זמר. חגי בעל ניסיון עשיר בתחום ניהול מרכזים קהילתיים, הוא בוגר האקדמייה למחול. בעברו הקים בחולון את המרכז למחול, היה אחראי על בתי התלמיד וניהל את המרכז הקהילתי בשפינוזה במשך 6 שנים. שאלנו את חגי מה הוא הכי אוהב בתפקיד: “אני אוהבת ליצור דברים חדשים, ליזום ולתת שירות לתושב. תושב ש”מתלונן” הוא תושב שאכפת לו ואני בעצם לומד ממנו איך לשפר את המקום. בנוסף, אני אוהב לזהות צורך להיות קשוב לתושבם ולתת להם מענה.” נעמה מספרת שזכינו באדם מקסים עם ניסיון ואהבה עצומה לעשייה ואכן כך נראה הדבר…

מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק של המרכז הקהילתי, לבוא ולהיות חלק מהקהילה המגבשת במרכז
להצטרפות

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות