פסטיבל אורות מרהיב “אורות העיר” יתקיים ברעננה

הפסטיבל הייחודי ברעננה יכלול מופעים ומיצגים יפהפיים.

עיריית רעננה תקיים לראשונה במהלך חג החנוכה את פסטיבל “אורות העיר” שבמרכזו מוטיב האור.  הפסטיבל יכלול שלל מופעים, יצירות אמנות מרהיבות ומיצגים המבוססים על אפקטים וטכנולוגיות חדשניות של אור, בסימן חג החנוכה.

למשך יומיים בחג החנוכה יהפוך רחוב אחוזה ברעננה לגלריה מוארת של מיצגים ומופעים המשלבים אלמנטים של אור עם מיטב אמני האור בארץ. הפסטיבל, שמוציא את האמנות אל המרחב הציבורי, יכלול עשרות מייצגים אומנותיים יפהפיים, הקרנה של וידאו ארט על בניין העירייה, מופעי מחול ומוזיקה המשלבים אור, תנועה, קומדיה ופנטזיה, תוך כדי יצירת אינטראקציה עם הקהל ובשיתוף קבוצות מקומיות. בנוסף, המשתתפים ייהנו ממופע בועות סבון באולטרה סגול, סדנת הולה הופ ותיפוף, קיר גרפיטי, מופע בלט מואר של להקת מחול מקומית, מיצג ענק של נדנדת פרפר ענקית המאפשרת לקהל לעלות לצילום חוויתי, מיצגים של אמני האור המוערכים אלון בירגר וברנרד סקולניק, סדנאות מוארות לכל המשפחה ופעילויות רבות נוספות.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה, מזמין את הציבור הרחב לאירוע ומציין כי “זהו פסטיבל מיוחד וראשון מסוגו המתקיים ברעננה, ואני ממליץ לכל התושבים ובני משפחותיהם להגיע וליהנות מפעילות ייחודית ומהנה זו שהופקה לרגל חג החנוכה”.

הפסטיבל ייערך בתאריכים 25-26.12.19 (ימים רביעי וחמישי) בין השעות 18:00-22:00 במרכז רחוב אחוזה. הכניסה חופשית, הציבור מוזמן.

מצורפות מספר תמונות של מיצגי הפסטיבל.

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות