קו הרקיע של רעננה עומד להשתנות

צומת רעננה מרכז צפויה לשנות את קו הרקיע עם מבנים חדשים שיוקמו בשנים הקרובות ויכילו מגדל משרדים ענק, מלון עסקים, חדר כושר, מרכז כנסים ומיני אמפי תאטרון לצד מסעדות, בתי קפה, דוכני אוכל וכמות גדולה של עסקים.

השבוע התקיים טקס הנחת אבן פינה ל-Infinity Park שייבנה במהלך השנים הקרובות וצפוי לשנות את קו הרקיע של רעננה כפי שהכרנו.

בימים אלה מסתיים תהליך החפירה והדיפון לקראת בניית הפארק שישתרע על פני 55 דונם ויכילו כ- 350,000 מטר של משרדים.

בשלב הראשון יוקם מגדל הראשון מסוגו בשרון בארכיטקטורה חדשנית ויהיה בן 30 קומות (בכל קומה יבנו כ- 1,900 – 2,100 מ”ר) ובגודל של 58,000 מ”ר.

במקביל יבנו בפארק כ- 10,000 מ”ר נוספים הכוללים מסחר, פנאי ובילוי. השלב הזה צפוי להסתיים בסוף שנת 2022.

החלק השני של הפארק שמשמש כיום כקמפוס אמדוקס (שצפוים לעבור למתחם עסקים חדש באזור התעשייה ברעננה) ישופץ ויהפוך ל- Infinity Campus  מורכב מ-4 בניינים, בני 10 קומות, שכל אחד מהם יכלול שטח של 10,000. ובנייןInfinity Plaza , ובו קומות גדולות ומרווחות שיועדו בעיקר לחברות גדולות ובוגרות. הבניין יכלול 50,000 מ”ר של מרחבי עבודה. במתחם Infinity Park מתוכננים גם מלון עסקים, חדר כושר, מרכז כנסים ומיני אמפי תיאטרון. את הפארק תחצה שדרה אורבנית ירוקה ותוססת, העתידה להפוך ללב הפועם שלו ובו יקומו מסעדות, בתי קפה, דוכני אוכל ועסקים שיציעו שירותים נלווים לרווחת הדיירים. כמו כן, יכלול הפארק גם 6 דונם של שטחים ירוקים.

בטקס לקחו חלק ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, יזמי הפרויקט, מנכ”ל ריט 1 שמואל סייד ומנכ”ל ס.ע.ן זהב, מאיר נגה וכן בכירים נוספים מענף הנדל”ן והמגזר העסקי כאשר אמן החושים נמרוד הראל הנחה את הטקס.

ראש העיר רעננה חיים ברוידא כתב בעמוד הפייסבוק שלו: “אחת הסוגיות היותר שכיחות בציבוריות הישראלית בחיי היום יום, היא הבירוקרטיה בתוך מנגנונים ממשלתיים ועירוניים. אחד היעדים ששמתי לעצמי מאז כניסתי לתפקיד הייתה לשחרר חסמים ולאפשר גישה יותר שירותית ומקבלת.
הסיממן הראשון לפתיחות, היה כבר לפני כשלושה חודשים. עת קיצרתי הליכים וחתמתי על היתרי בניה לחברת הענק “אמדוקס” המקימה באזור התעשיה את אחד המרכזים היותר מפוארים בישראל.

גם בפרוייקט זה לקחתי על עצמי לפורר חסמים ולאפשר לצאת לאלתר לבניה.

היעד שלי בסופו של יום הוא לבסס את האיתנות הכלכלית של העיר על הייטק ומסחר ולהוריד כמה שניתן את הנטל מהארנונה של התושבים”.

 

 

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות