רעננים קונים ברעננה – הטבות ומבצעים שאסור לתושבי רעננה לפספס

כל מה שאתם צריכים במחירים משוגעים - פיצה במחיר מוזל, קפה ומאפה במתנה, צעצועים לילדים, כיסוי לטלפון, מנוי במתנה לקאנטרי, רפלקסולוגיה במחיר חד פעמי ועוד המון מבצעים לתושבי רעננה

לפני כחודשיים עיריית רעננה יצאה בקמפיין בעיר לצורך הגדלת פעילות המסחר בין התושבים לבעלי העסקים בעיר.

הקמפיין מותג תחת השם “רעננים קונים ברעננה”.

כשהקמנו את קבוצת סיטי פורטל לפני כשנה (בישובים אחרים בישראל), אחת המטרות העיקריות שלנו היתה לחזק את הקשר בין התושבים לבעלי עסקים והצלחנו לעשות את זה בגדול.

כעת עם השקת סיטי פורטל רעננה, אנו שמים דגש מתחילת הדרך על חיזוק הקשר וחשבנו איך לפנק את תושבי העיר לרגל השקת הפורטל וגם לשמח את בעלי העסקים שיוכלו להגיע לקהלים חדשים – אנו גאים להציג לכם רשימה של מעל 20 הטבות מבעלי עסקים מקומים לתושבי רעננה.

הטבות יוני 2019!

לא מדובר בהטבות קטנות, אלא בהטבות ומבצעים משתלמים ביותר!

מוכנים?

ההטבה הראשונה שנציג (פיצה שעורה) רלוונטית למימוש מיום שני (17.6) ועד יום רביעי (19.6).

כל שאר ההטבות רלוונטיות למימוש החל מיום ראשון (16.6) ועד ליום שלישי (18.6).

מוכנים להטבה שתפיל אתכם מהכסא ותשביע אתכם? ספיישל שעורה – פיצה משפחתית של פיצה שעורה בניחוח איטלקי (על בסיס שמנת וגבינות) במחיר משוגע של 20 ש”ח למגש למזמינים במקום! אתם בדרך?

רוצים קפה ומאפה במתנה? בקנייה מעל 50 ש”ח רשת אלינס תשמח לפנק אתכם בקפה ומאפה מתנה.

בא לכם כוס יין? הזמינו מנה עיקרית בקפה סשה, ציינו שהגעתם בעקבות הפרסום בפורטל ותהנו מכוס יין במתנה.

מחפשים מוצרים חדשים?

צעצועי קינג מציעים לכם את הלהיט של הילדים “סופר מגנט” – קוביות מגנט להרכבה בתלת מימד של 100 חלקים במחיר מבצע של 79 ש”ח. תיזהרו! זה ממכר גם למבוגרים!

טופ סלולר שכבר יצאו צדיקים בתוכנית “יצאת צדיק”, שוב יוצאים צדיקים ומציעים רמקול בלוטוס במחיר של 99 ש”ח (במקום 299 ש”ח).

מרכז האלקטרוניקה מבצע ייחודי במסגרתו הם ימכרו למשתמשי הפורטל קומקום נירוסטה של גולד ליין במחיר של 80 ש”ח (במקום 140 ש”ח).

פי סי דוקטור מפתיעים עם כיסוי juicy case הפופלארי (לדגמים שבמבצע) במחיר של 10 ש”ח לכיסוי!

צריכים לתקן את המחשב? הציגו את הפרסום בפורטל ותקבלו גם 10% הנחה על תיקון המחשב במעבדה.

רוצים שיר במתנה? בית ספר במה בהטבה ייחודית למשתמשי הפורטל במסגרתו תוכלו להקליט שיר במתנה במחיר של 279 ש”ח (במקום 380 ש”ח).

אם ברקע כשאתם מקליטים את השיר, מפריע לכם זמזום של יתושים, זה הזמן לקנות אצל יורם אספקה טכנית קטלן יתושבים במחיר משוגע של 88 ש”ח במקום 135 ש”ח אם הגעתם מהפורטל.

נתקעתם עם הרכב והבטחתם לעצמכם שפעם הבאה כבר יהיה לכם קומפרסור בבגאז’? יעד דלק מציעים לכם קומפרסור מקצועי 2 בוכנות לרכב במחיר של 119 ש”ח (במקום 199 ש”ח).

יש לכם עסק חדש? רוצים למתג מחדש את העסק? קניון הדפוס מציע חבילת מיתוג לעסק הכוללת 1,000 כרטיסי ביקור, 1,000 מגנטים, 5,000 פליירים ועיצוב גרפי במחיר משתלם של 900 ש”ח + מע”מ! שווה!

צריכים לבנות אתר אינטרנט חדש? עידן בר מציע לכם בניית אתר אינטרנט כאשר אחסון האתר בשנה הראשונה יינתן במתנה.

מחפשים בית חדש? איצקוביץ נכסים מציעים למי שמגיע מהפרסום (עד 31.8.2019) עמלת קנייה בגובה 1% (במקום 1.5%) למי שמגיע מהפורטל.

המעצבת והאדריכלית המובילה שולמית קדם מציעה למשתמשי הפורטל פגישת ייעוץ ללא עלות למי שמתכנן שיפוץ!

אחרי שקניתם בית ועיצבתם אותו, אתם ודאי גם רוצים לנקות אותו? יצחק מציע ניקיון לפני איכלוס (לדירה סטנדרטית בת 4 חדרים) במחיר של 1,300 ש”ח.

רוצים גם לצבוע את הבית? יצחק מציע מבצע למשתמשי הפורטל של צבע במחיר של החל מ- 600 ש”ח לחדר.

הגיע הזמן להתקין פרקט בבית? כרמל פלור דיזיין במבצע משתלם במיוחד לתושבי רעננה והפורטל מציעים פרקט במחיר של החל מ- 39 ש”ח למטר!

וכמובן אתם רוצים שיהיה לכם נעים! הראל מיזוג אוויר מציע למשתמשי הפורטל 25% הנחה על תיקון מזגנים ופגישת ייעוץ ללא עלות.

אמרתם נעים, ודאי חשבתם גם על בריכה. גם לזה דאגנו!

קאנטרי רעננה מציע 2 הטבות שונות לפורטל:

ילדים חינם במנוי משפחתי לקיץ ו- 20% הנחה בקניית כרטיסיה במסעדה של הקאנטרי.

הילדים ודאי ירצו להתרוצץ קצת אז ירון ממועדון “דרך הטניס” מציע למשתמשי הפורטל חודש אימוני טניס חינם לכל ילד שנרשם לחוג או אימון טניס זוגי להורים (מתנה בשווי 250₪). מגניב.

הילדים ירצו להתאמן באומנויות לחימה? אלי ביטרן מציע חודש חינם לנרשמים למגוון השיעורים: אייקידו, קראטה, קרב מגע/הגנה עצמית, ג’ודו. ההטבה תתקבל במעמד הרשמה ל- 12 חודשים ממועד ההרשמה

הנפש רוצה קצת לנוח אחרי הספורט? לימור גלבוע רפלקסולוגית בכירה, מציעה טיפול רפלקסולוגיה למשתמשי הפורטל במחיר של 120 ש”ח (במקום 250 ש”ח)!

וכמובן, איך אפשר בלי טיפוח, אז סלון אבי קיי מעניק הטבה במחלקת הקוסמטיקה – טיפול מזותרפיה (טיפול להצערת העור, שיפור מרקם עור וצלקות כולל החדרת חומרים פעילים איכותיים) במחיר של 350 ש”ח (במקום 520 ש”ח). ניתן לממש את ההטבה עד סוף יולי, 2019. הטיפול מבוצע ע”י הקוסמטיקאית הבכירה שוש סולגי.

זהו! יש לכם מגוון גדול של הטבות לכל מה שאפשר לבקש – מאוכל, דרך מוצרים ועד שירותים.

אנו מבטיחים להמשיך להפתיע עם מגוון הטבות לתושבי רעננה ומשתמשי הפורטל ואל תשכחו – רעננים קונים ברעננה!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות