המדריך לתושבי נווה זמר

כל מה שרצית לדעת על נווה זמר ולא העזת לשאול, מהגזם ועד המיחזור... שכונת נווה זמר היא הבית שלנו

ברוכים הבאים לנווה זמר, השכונה הכי יפה ומיוחדת בישראל 🌻
בנווה זמר תמצאו אנשים וילדים מקסימים כמוכם, מוסדות חינוך מהשורה הראשונה, גינות משחקים ושטחי ציבור מטופחים ובעיקר – קהילה מחבקת (בעדינות) תוך התחשבות ואכפתיות.

כדי לשמור על השכונה יפה ונקיה, עלינו להקפיד על כמה דברים:
• הוצאת גזם ופסולת גושית
גזם, קרטונים, אריזות ענקיות, ריהוט שבור ודברים גדולים שאתם רוצים לזרוק – ניתן להוציא בכל יום רביעי, למקומות המיועדים ברחוב המסומנים בצבע ירוק. בכל יום חמישי עוברת משאית עם מנוף מטעם העירייה ומפנה את הנ”ל.
לעוברים דירה – קיים שירות מיוחד של אגף חזות העיר: אם מישהו עובר דירה ויש לו קרטונים רבים לזרוק – ישמחו להעניק לכם שירות מיוחד גם מעבר ליום הפינוי (חמישי) של השכונה. יש לתאם זאת מראש באמצעות פניה למוקד העירוני (9107* מכל טלפון).
מפגעים ופסולת שהושלכה לא בפחים או במתקני המיחזור – אנא צלמו ודווחו בציון המיקום למוקד העירוני בוואצאפ 052-8107107, כדי שיגיעו לפנות. הם ממש מהירים ויעילים!
• מיחזור
בשכונה כמה מרכזי מיחזור הכוללים גם מיכלים לאיסוף זכוכית, בדים וקרטונים. מעבר לכך, בחניון המערבי של הספורטק מוצב מתקן ייעודי לאיסוף פסולת אלקטרונית וסוללות. העירייה מתכוונת להוסיף עמדות מיחזור, ובינתיים אנחנו מתבקשים לשנע את הדברים עד לכלובים בעמדות.
• שימוש במערכת הפניאומטית
המערכת הפניאומטית לפינוי הזבל בשכונה עובדת מעולה כשמשתמשים בה ע”פ הכללים: לא זורקים מקלות, קרטונים, מכשירי חשמל, שקיות זבל ענקיות שבקושי נכנסות לפיר, שמיכות וכו’. כל מה שלא נכנס לתוך שקית זבל מקומו לא בפיר אלא בפינות מיחזור או בפינוי גזם.
אם דיירים יסתמו את הפיר בגלל שימוש לא נכון, הבניין יצטרך לשלם אלפי שקלים לחב’ ריקטק כדי שישלחו צוות לפתוח את הסתימה. פיר סתום זה לא נעים וגם חבל על הכסף…
• ניקיון השכונה
בגינות המשחקים יש פחי אשפה רבים, אנחנו מתבקשים להקפיד להשתמש בהם…אין סיבה שהגינות יהיו מלאות בשקיות במבה ריקות ועטיפות של סוכריות כשיש פחים רבים סביב.
מפסיקים לשחק בקקי! (בקרוב קמפיין נושא פרסים!)
גרים בשכונה כלבים חמודים, שהבעלים שלהם לא מקפידים לאסוף את הקקי שלהם. זה מאד לא נעים להסתובב ברחוב מלא קקי וגם לא לעניין שילדים קטנים משחקים בדשא וחוזרים הביתה מרוחים בקקי של כלבים. סליחה על התיאורים הפלסטיים, אבל אולי זה יעזור…העירייה עומדת לתגבר את עמדות השקיות ואת כמות הפחים ברחבי השכונה, אנא השתמשו בהם לרווחת כולנו, כי מסתבר שאין פיית קקי שמעלימה אותו במטה קסם…ואם אנחנו מתעלמים מהקקי הוא לא נעלם 🤷

אני בטוחה שהובנתי 😉
ודרך אגב, הקנסות על אי אסיפת קקי גבוהים וזה לא רק מסריח אלא גם כואב בכיס.
אלו הנושאים הבוערים נכון לעכשיו, נמשיך לעדכן.
ובינתיים, אם יש לכם שאלות, מענות, בקשות וכו’ – אתם תמיד מוזמנים לפנות לנציגי הוועד, ננסה לעזור בכיף בכל מה שקשור להתנהלות מול העירייה ובכלל.
אז שתהיה לכם התאקלמות נעימה ונתראה בשכונה 🙂

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות