חגיגות פורים בנווה זמר

תושבי שכונת נווה זמר מוזמנים להצטרף למשחק הגמד והענק בשכונה!

אחד הדברים הכי משמחים שהקורונה הביאה איתה, היא היצירתיות הבלתי נגמרת של תושבי השכונה והרצון להמשיך לחגוג יחד כקהילה מגובשת למרות ההגבלות.
איך הכל התחיל?
זו השנה השלישית שמיכל רטנר, תושבת השכונה, מארגנת משחק גמד-ענק בקבוצת מאמות בנווה זמר שהיא מנהלת (גם בפייסבוק). השנה היה לה חשוב שזו תהיה פעילות משפחתית ולא רק גימודים בין המאמות, כדי לשמח כמה שיותר אנשים בתקופה קשה זו ❤️

שאלנו את מיכל, איך זה עובד?
“השנה פורים מתוכנן להיות בלי חגיגות 🎉 אז בואו נהפוך את המשחק לחילופי משלוחי מנות בין משפחות בשכונה!!
אני אסביר טיפונת –
בשנים קודמות כל מי שנרשמה לגימודים נכנסה לאתר אמריקאי (Elfster) שמגריל אוטומטית במשחקי גמד ענק. אנחנו מחליטות על תאריך (בחרתי את סוף פברואר, יום יומיים אחרי שפורים יסתיים, כדי שלא תהיו בלחץ) ועד אז כל מי שקיבלה שם, מגמדת אותה/את המשפחה על פי ההעדפות שהמגומדת רשמה באתר – ולא זה ממש לא חייב להיות כמו של הילדים, ממתקים וכו’, תרגישו חופשיות לרשום מה שבא לכן (ללא גלוטן, בלי אוכל בכלל, ועוד ועוד).
מגמדות פעם אחת, לא להגזים עם התקציב כדי שלא יהיו פערים גדולים… רצוי להביא באופן אישי (להשאיר ליד הדלת ולנופף מרחוק) ולהכיר עוד משפחות (וכמובן להיות מופתעות בעצמכן) 🎁
זה הלינק לרישום לשנה הזו. חשוב שכל מי שנרשמת, תזכור בעוד שבועיים (ההגרלה של השמות תיערך בוולנטיינס, 14.2) להיכנס לאתר ולראות את מי היא הגרילה, שלא יהיו לנו עוגמות נפש (כבר קרה…) באתר יש הרשמה קצרצרה, ממליצה להוסיף תמונה, כתובת מפורטת ככל האפשר שידעו לאן להביא לכן 🏡 ויש אפשרות ב wish list לרשום העדפות במלל חופשי. חג שמח לכולם!”

גימודים מאמות בנווה זמר

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות