“סיירת בידוד” נווה זמר

גם הבידוד, לא יעצור את ״סיירת הבידוד״ לחגוג יומולדת לילדי נווה זמר!

אתם בבידוד? יש לכם ילדים שחוגגים יום הולדת בבידוד? תכתבו לנו וסיירת הבידוד כבר תדאג להמתיק לכם את השהות 🙂
[email protected]

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו… אם יש משהו אחד שאפשר להתנחם ובאותה נשימה להיות גאים בו, זו הקהילה המגובשת והמיוחדת שיש לנו בשכונה. בסופ״ש האחרון, מעל ל-60 משפחות בנווה זמר קיבלו עוגה/חלה למפתן הדלת בצירוף ברכת עידוד ותמיכה מהקהילה. ה”מבצע” כלל כמה שלבים;) בשלב הראשון הסיירת ריכזה את כל המידע אודות המבודדים שחוגגים יומולדת. בשלב השני נמצאו מתנדבים לאפיה ושליחויות ובשלב השלישי, יצאו החבילות לדרך. כל המבצע נוהל תחת ״פיקודה׳ של טל ליטני, האחראית ללא מעט מהנעשה למען הקהילה.
״סיירת בידוד” הוקמה לפני מספר חודשים בעקבות הקורונה על ידי טל ליטני ושמרית שלום עוד בתקופה שהיו בשכונה רק 3 משפחות בבידוד… מתוך מטרה לשמח ולחבק שכנים שנגזר עליהם להיכנס לבידוד. מאז כמות המבודדים עלתה ויחד איתה המיזם הקטן תפס תאוצה וגדל ל- 70 פעילים. פועלת בשכונה ומצליחה לרגש ולשמח הרבה מאוד משפחות בתקופה המאתגרת בה אנו חיים.
תחושת האכפתיות והערבות ההדדית בין תושבי השכונה באה לידי ביטוי גם ובמיוחד בתקופה יוצאת דופן זו.
“סיירת בידוד” נווה זמר מרחיבה פעילות. יש לכם ילדים שחוגגים יום הולדת בזמן הבידוד? אתם מוזמנים לעדכן את הסיירת והם כבר ידאגו לציין את יום ההולדת בצורה יצירתית…

תגובות של המשפחות בבידוד:
“איזו קהילה מדהימה, סיירת הבידוד – מחממת את הלב, אין מילים 🥰🥰”
“משתפת בהתרגשות את הנתינה האינסופית כאן, שבאה מכל הלב, השיעור המדהים לילדים, והיופי שיש להעניק לאחר, שהוא מעבר לטעם המושלם של האוכל, ההירתמות, ההתארגנות, השיתוף פעולה בין כולן, מתרגשת מאד, גם הילדים. תודה לכל אחת ואחת על היכולות להעצים רגעים יפים של החיים, בתוך כל המצב הנוכחי.
תודה ענקית ❤️”
“רציתי להגיד תודה ענקית לנשים המדהימות בשכונה שלנו על ההפתעה המתוקה!!! הבת שלי בבידוד והיא כל כך שמחה שחשבו רק עליה והביאו לה עוגה🥧
תודה לכן!!!! שבת שלום”

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ “סיירת בידוד”- להצטרפות

שנהיה כולנו בריאים ושנחזור לאירועים הקהילתיים במהרה!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות