ספריה קהילתית נווה זמר

שיתוף הפעולה בין התושבים במיזם הקהילתי לעידוד הקריאה

הרעיון להקמת הספרייה הקהילתית הגיע משני תושבים פעילים משכונת נווה זמר: עדי רבן ובנימין גילאור. שאלנו אותם איך נולד הרעיון? עדי סיפרה לנו שבעיניה המיזם משלב שלושה עולמות תוכן שהיא מחוברת אליהם: קיימות – מיצוי השימוש בקיים, קהילה – שיתוף פעולה בין התושבים ועידוד קריאה והנאה.

לפני כחצי שנה עדי פנתה לעירייה עם הרעיון וכך בעצם נוצר החיבור לפרויקט “שכנות טובה” בעירייה שסייע לעדי ולבנימין להקים את המיזם. עדי מספרת: “נהדר לראות את הספרייה עומדת ומתחילה להתמלא… אני מקווה שהיא תשרת את תושבי השכונה עוד הרבה שנים. התוכנית היא שכאשר הקורונה תאפשר זאת נוכל גם לערוך פעילויות קהילתיות: שעת סיפור לילדים, ועוד.
בנימין מוסיף: “ספריה קהילתית בעיניי היא מקום מפגש להחלפת ספרים או שאילתם. מקום בו אוהבי ספר בכל גיל, יכולים למצוא ספר כלבבם. אוהבי הספר, יכולים להישאר בקרבת מקום, לקרוא או להקריא הספר לבן לווייתם, או לקחת אותו עימם בדרך לכל מקום. מרגע שהספרים נתרמו והונחו על מדפי הספרייה הם בבחינת נחלת הכלל… הרשות לקחתם ללא החזרה נתונה, אך אנו כמובן נשמח שהקהילה תאפשר לכולם להנות מקריאתם. נוכח היעדרה של ספריה קבועה בשכונת נווה זמר, מהווה הספרייה הקהילתית של נווה זמר, במבנה היביל שבכניסה לספורטק נווה זמר (מרחוב סשה ארגוב, ליד הכניסה לחניון המזרחי של הספורטק), אטרקציה לאוהבי הספר באשר הם, תושבי השכונה או מבקרים בתחומה.”

עדי ובנימין רוצים להודות לעיריית רעננה ולפרויקט “שכנות טובה” על ההירתמות למיזם ומזמינים את התושבים לתרום ולהיתרם מהספרייה תוך שמירה על הנחיות הקורונה… תהנו!

 

קרדיט ללוגו: שחר אריאל, תושב השכונה.

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות